Hotel Hilton On The Park Melbourne

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton On The Park Melbourne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hilton On The Park Melbourne

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Отличный отель

Ольга
3-3-2012

Сервис на высшем уровне. Расположение прекрасное. Номера просторные, кровати большие. Мы оставались в гостинице на Новогоднюю ночь. Смогли посмотреть все салюты с прекрасного места в 15-ти минутах ходьбы от гостиницы. Еда в гостиничном ресторане очень вкусная, особенно десерты.

Так же очень понравился открытый бассейн, при +35 тепла на улице, он стал настоящим раем.

Отличный отель. Всем рекомендую!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton On The Park Melbourne in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton On The Park Melbourne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton On The Park Melbourne scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.