Hotel Hilton Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hilton Airport in het Nederlands

Uitstekend hotel

Roel
28-8-2011

Dit hotel hebben we al een aantal keren gebruikt om op tijd te zijn voor de zeer vroeg vertrekkende vluchten naar lokale bestemmingen. De kamer heeft uitzicht over het vliegveld en heeft draadloos internet. De enorme bedden zijn zijn fantastisch (jammer dat je vroeg je bed uit moet :-). De maaltijden in het hotel zijn van goede kwaliteit, maar je kunt ook kiezen om op de luchthaven (paar minuten lopen) een hapje te eten. Recent is de naam veranderd in Park Royal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Airport in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.