Appartement Fraser Place Melbourne

AppartementWeer vandaag13°8°
Appartement Fraser Place Melbourne
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fraser Place Melbourne voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Fraser Place Melbourne in het Nederlands

Uitstekend uitgangspunt voor bezoek aan Melbourne

Mariejan Vermeulen
3-5-2010

Het appartement is in het centrum van Melbourne gelegen. Het is een service appartement, waardoor er elke dag schoonmaak, schone handoeken, bedden opmaak ed. wordt gedaan. Goed appartement, goed ingericht met volledig ingerichte kleine keuken met ook ijskast, magnetron, vaatwasser, 2 pits kookplaat, waterkoker, pannen, borden, bestek, glaswerk, theedoek e.d.. Ook elke dag koffie en thee, douche, body lotion, shampoo e.d. Wij zijn hier 9 dagen geweest. De appartementen hebben een klein/smal balkon met uitzicht op de daken (dus geen uitzicht. Er mag in de appartementen niet gerookt worden! Maar dat deden wij op het kleine balkonnetje Het kleine gebouw heeft 12 etage's en op elke etage 4 appartementen. Je moet wel hoog zitten, want anders kijk je tegen een blinde muur aan. Wij hadden nummer 703, maar nr. 704 had iets ruimer uitzicht op balkon.

Zeker een aanrader als je de hele (over-)dag op stap bent. Wij betaalde een "vrienden"prijs van AUD 99 per dag. 1 dag AUD 199 bet. ivm feestdag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fraser Place Melbourne in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fraser Place Melbourne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fraser Place Melbourne scoort een 9.83 uit 10 op basis van 2 reviews.