Hotel Enterprize

5 reviews over Hotel Enterprize in het Nederlands

Mooi slaaphotel

Greet en Tinus Schouten
11-6-2010

Hebben hier alleen maar geslapen !! omdat wij allen maar zoveel mogelijk van Melbourne wilden zien en dat is ons ook gelukt !

2008

fijn hotel

diny maas
3-8-2008

ligt heerlijk centraal in het centrum en recht tegenover het southern cross station

tijdens ons verblijf verbouwing; niet aan te raden hier te verblijven tijdens deze periode.

parkeren is een ramp.

ligging voor het centrum is prima.

standaard kamers zijn niet bijzonder mogelijk wordt dit beter.

2007

Courtyard Zimmer ohne Ausblick und einfachster Ausstattung würde ich nie mehr buchen.

[*] sollte im Katalog auf absolut einfachen Standard der Courtyard-Zimmer hinweisen. Alternative: Business-Zimmer.

Bauarbeiten im Innenhof Ende Okt.2007

[*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

2006

Eenvoudig hotel

Ridge Simon
3-11-2006

Eenvoudig hotel. Voldoende om als doorreishotel te gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Enterprize voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enterprize in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enterprize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enterprize scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.