Hotel Base Backpackers St. Kilda

HotelWeer vandaag13°8°
Hotel Base Backpackers St. Kilda
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Base Backpackers St. Kilda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Base Backpackers St. Kilda in het Nederlands

Fantastisch!

oempaloempa21
25-5-2011

Heerlijke tijd gehad in Base. Nette en ruime kamers (voor een hostel dan) en er werden leuke activiteiten georganiseerd (zoals een gratis BBQ). Prettige ligging in St. Kilda, slechts een paar minuten lopen naar het strand. Verbinding naar het centrum van Melbourne is ook goed via het openbaar vervoer.

Super voor een hostel

louise
21-9-2009

Erg netjes! Witte kamers. Ze hebben er gangen waar alleen vrouwen mogen komen. Douche en WC op de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Base Backpackers St. Kilda in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Base Backpackers St. Kilda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Base Backpackers St. Kilda scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.