4-sterren accommodaties Melbourne

Reviews over Melbourne

heel goed

tanja,
    1-5-2016

ligging in het centrum, alles op loop afstand.

UItstekend hotel, kamers zijn Studios

K,
    3-2-2013

Het hotel ligt in het (drukke) centrum van Melbourne, de uitstekende en ruime kamers zijn eigenlijk studio's en zijn voorzien van een keuken.

Prima hotel

wimijpelaar,
    24-4-2012

Centraal gelegen in de stad. Op loopafstand van South Bank. Bus en tram (gratis) stoppen op tientallen meters van het hotel. Eten is aan de prijzige kant.

Degelijk stadshotel in centrum

Peter,
    21-2-2012

Vibe ligt in het centrum,

vlak bij het grote station aan Spencer Street en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

De kamers zijn klein, maar hebben genoeg comfort.

Er is eenrestaurant ( hebben wij geen gebruik van gemaakt) en een bar, waar je kunt lunchen ( betaalbaar en goed). Er is valet parking ($30 per dag) met zeer hulpvaardig personeel.

Receptie: zakelijk.

Wij waren er tijdens het paardensportevenement Melbourne Cup: het hpotel was druk en onrustig, vooral aan het begin en einde van de dag en 's avonds.

Prachtig hotel in het centrum van de stad!

margriet_wildeman,
    17-9-2011

Prachtig hotel dat midden in Melbourne ligt.

Onder het hotel zit een casino, winkels en lekkere eettentjes.

Zeker voor herhaling vatbaar!