Sorteren

vakanties Melbourne

Reviews over Melbourne

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Zeer mooie camping

M.Julicher
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy;
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .

Melbourne scoort een 9 uit 10, op basis van 56 reviews