Melbourne

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

Reviews over Melbourne

• 10bremerseefahrer01-05-2013

Eine alte Lady im modernen Gewand

Die 3,5 Mill.Stadt hat uns beeindruckt,moderne Kunst+nostalgischer Charme haben sich hier vereint. Von Bord in die City waren es nur 10 min. mit dem Shulltebus,zurück ging es mit der Straßenbahn bis kurz vors Schiff. Wir haben nur freundliche Leute getroffen+mit Bob viel gelacht,der uns den Weg zeigte. Das moderne Herz schlägt am Federation Square,soviel Glas+Stahl hätte man zwischen den hist. Gebäuden gar nicht erwartet. Wir wollten aufs Rialto Center,aber da gab es keine Ausblicke mehr,wir wurden zum Eureka Center geschickt,noch höher mit seinen 91 Stockwerken. An der Southbank gab es viel zu sehen,rund um dem Yarra River spielt sich das ganze Leben in der City ab.Boot fahren,Essen gehen,Einkaufen,man kann hier in den Hochhäusern auch gut+teuer wohnen-auch als Tourist.Der Botanische Garten,der Olympik Park+die Rod Laver Arena sind im Grünen intregiert,es gibt viel Grün in M. Uns hat es hier sehr gut gefallen,es war Ende März auch nicht mehr zu warm für uns Mitteleuropäer.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Stroobach28-10-2006

Melbourne is een fantastische stad. Vriendelijke mensen vanuit alle culturen. Veel culinaire mogelijkheden, goed weer en een fantastisch strand in de nabijheid. (St Kilda en Melbourne beach) 's avonds een adembenemend casino voor de liefhebbers en erg gezellige pubs.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in december 2005

• 9Marco K.03-03-2007

Van een prachtige vakantieland is dit de meest toegankelijke grote stad. Straten en openbaar vervoer zijn netjes en 's nachts ook een redelijk veilig gevoel. Veel verschillende eetgelegenheden, voor elke smaak is er wat te vinden. Wat kan je verwachten aan cultuur in effe 200 jaar, dat is wat minder. Echter wat er is, wordt onderhouden. Wat met name aantrekkelijk is aan Melbourne, is dat er in de redelijke nabije omgeving van alles en nog wat is te doen. Zwemmen, hiking, fietsen, gokken, Aussie rules, BBQ's in het park, goed eten en zelfs skien (in seizoen). Ik heb inmiddels alweer een ticket geboekt.

• 7Cultuur

Alleen gereisd in april 2006

• 9Elly 06-09-2012

Prachtige stad

Wij verbleven 2 dagen in deze leuke stad. Tevens was er op dat moment een tentoonstelling in het museum van Dali. Een stad waar je wel een aantal dagen kunt doorbrengen. Veel leuke winkels,diverse wijken doorgewandeld. Zeker een aanrader !!

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

augustus 2009

• 9b.schilders24-09-2008

Super

In juli was dit de eerste stop van onze vijfweekse reis door Australië het eerste wat bij mij op kwam was hoog, hoger hoogst. Maar vanaf het begin heeft Melbourne me gepakt. Meer dan andere steden. Het voelt goed om in die stad te zijn, lekker relaxed, nieuw gecombineerd met oud. Ik zou zo teruggaan. Ik denk dat ik ook eerder zou kiezen om terug te gaan naar Melbourne dan naar Sydney. Houd er wel rekening mee dat het weer in Melbourne rond juli best koud is, zeg maar lente/herfst qua temperatuur. Toen we aankwamen was het 7 graden, iets kouder dan we ons hadden voorgesteld. Maar met een goede jas is het goed te doen en als de zon schijnt is het er heerlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9HenryW08-06-2014

Heerlijke Europees aandoende stad!

Melbourne is zeer de moeite waard. Loop door het centrum (Lonely Planet heeft een goede wandeling uitgestippeld); eet in China Town; neem de nostalgische City Circle Tram; ga naar het strand van South Melbourne enz. enz. Wij waren 2 dagen in Melbourne. Is eigenlijk tekort, temeer daar we ook nog the Great Ocean Road gedeeltelijk gereden hebben.

• 8Zorg voor natuur

juli 2013

• 7Arie en Bianca16-11-2009

Wat een rust in zo'n drukke stad

Een van de grote steden van Australie, maar wat een rust en een heerlijk gevoel als je door deze stad loopt.

• 7Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in maart 1993

• 10HR30-07-2010

dit is het helemaal

hier kan ik leven, echt.

mooi, schoon, kwaliteit in every inch zonder dat het beklemmed of truttig voelt heel byzonder releaxed, vooral voor families heel geschikt het best bewaarde geheim van down under !! Cool chill lauw en vet !

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in januari 2010

• 8Saskia04-01-2013

meer van verwacht

We hadden meer tijd voor Melbourne van voor Sydney gepland maar het is beter andersom. Het is er niet zo groot en het is vooral Aziatisch.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in november 2012

• 10desiree schiffers10-11-2012

geweldig

geweldige stad, geweldig land zeer vriendelijk

• 10Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in maart 2012