Melbourne

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

vakanties Melbourne

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

Reviews over Melbourne

Heerlijke Europees aandoende stad!

HenryW,
    8-6-2014

Melbourne is zeer de moeite waard. Loop door het centrum (Lonely Planet heeft een goede wandeling uitgestippeld); eet in China Town; neem de nostalgische City Circle Tram; ga naar het strand van South Melbourne enz. enz. Wij waren 2 dagen in Melbourne. Is eigenlijk tekort, temeer daar we ook nog the Great Ocean Road gedeeltelijk gereden hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een bruisende en interessante stad

Annelies,
    5-12-2013

Tijdens onze campertour hebben we ook twee dagen ingeruimd voor deze fraaie stad. Er is veel te bekijken en er zijn ook legio restaurants, vaak leuk gelegen aan de oever van de Yarra river. Je kunt jezelf helemaal gek shoppen in de chique en meer algemene winkelcentra. Neem eens een kijkje in St. Pauls Cathedral en ter afwisseling in het Immigrantenmuseum. Afhankelijk waar je overnacht is met misschien handig een vervoerskaart aan te schaffen voor $6 en die op te laden met &7 per dag. Onbeperkt te gebruiken op de gehele dag(en).

Gereisd met vrienden in november 2013

De mooiste plek op aarde

Kelly,
    9-9-2013

Een perfecte uitvalbasis voor een lang verblijf. Zoveel te zien.. Zoveel te voelen en mee te maken.. De mensen die er wonen, zullen je met alles helpen. Ze zijn allemaal nieuwschierig naar het leven in Nederland. Terwijl wij dat naar die van hun zijn. Na 20 uur vliegen begrijp je opeens totaal waarom je het ookal weer deed. Er gaat een totaal andere wereld voor je open. Een wereld van prachtige natuur, Vriendelijke mensen. Natuurparken, Wildlife Zoo's en vele andere prachtige bezienswaardigheden. Melbourne is met recht 1 van de mooiste steden van Australië!

Gereisd met partner in januari 2013

Prachtige stad

Elly ,
    6-9-2012

Wij verbleven 2 dagen in deze leuke stad.

Tevens was er op dat moment een tentoonstelling in het museum van Dali.

Een stad waar je wel een aantal dagen kunt doorbrengen.

Veel leuke winkels,diverse wijken doorgewandeld.

Zeker een aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Super, wil zo weer terug.

frankencorine,
    3-8-2012

Zo leuk om te zien dat mensen hier tussen de middag uit lunchen gaan. Niemand met een broodtrommel net zoals in nederland. Schoolkinderen in uniform, mensen van kantoor in pak ze gaan allemaal naar 1 gebouw waar je chinees/indische/amerikaans noem het maar op kunt eten.

Gereisd met partner in maart 2006
Melbourne scoort een 9 uit 10, op basis van 56 reviews