Hotel The Moorings Metung (+app.)

HotelWeer vandaag13°3°
Hotel The Moorings Metung (+app.)

1 review over Hotel The Moorings Metung (+app.)

Ein sehr angenehmes Hotel

uk.wagner
26-1-2010

Es liegt direkt am Meer, wir haben lange Spaziergänge am Strand gemacht. Schöne Zimmer, elegant und sehr sauber. In- und Outdoorpool, was will man mehr. Wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Moorings Metung (+app.) in Lakes Entrance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Moorings Metung (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Moorings Metung (+app.) scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.