Hotel Lakes Entrance Waverley House Cottages

Hotel Lakes Entrance Waverley House Cottages

1 review over Hotel Lakes Entrance Waverley House Cottages in het Nederlands

Compleet huis met alles erop en eraan!

Raymond
24-3-2012

Compleet huis (4) met alles erop en eraan voor de prijs van een motelkamer!

Twee slaapkamers, een met twee 1p en de andere met een prima 2p boxspring (inclusief electrsche deken). Badkamer is voorzien van douchecabine, tevens is er een aparte badkamer met een groot bad met waterjets.

De keuken is voorzien van vaatwasser, wasmachine en droger. In de woonkamer 2 2p leren banken en een eettafel. Ook is er een veranda en een carport. Voor al het water wordt er regenwater gebruikt. Tevens is er een gemeenschappelijke spa, bbq en lounche met fireplace. Geen safe, gelegen buiten het dorp aan een doorgaande weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lakes Entrance Waverley House Cottages in Lakes Entrance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lakes Entrance Waverley House Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lakes Entrance Waverley House Cottages scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.