Appartement Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance

Appartement
Appartement Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance

We hebben een aantal aanbieders voor Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance in het Nederlands

lakes entrance

astridk
22-1-2011

we zijn een reis met de auto begonnen vanaf de gold coast naar melborne .dit was voor ons het laatse motel. hij was echt goed voor eeen kleine bijdrage kreeg je een eenvoudig ontbijd .dit motel met ontbijd was maar 66.00 AD dit was ons goed koopste en beste motel onderweg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance in Lakes Entrance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Esplanade Resort & Spa Lakes Entrance scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.