Hotel Double T

1 review over Hotel Double T in het Nederlands

In de omgeving van het haventje

Grietje
8-8-2010

Normaal gesproken is het een en al bedrijvigheid in en rond het haventje. Deze dag was het koud en waaide hard. Zelfs het binnenwater was roerig. Het sloeg zo af en toe over het muurtje.

Hotel is niet zo groot, maar wel een net hotel, met standaard kamer.

Wij hebben bij RSL club gegeten. Genoeg restaurants in de buurt, veel dicht omdat het maandagavond was.

Gereisd met partner in oktober 2001

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Double T in Lakes Entrance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Double T zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.