Hotel Déjà Vustersterstersterster

8.5Fantastisch

Australië, Victoria, Lakes Entrance

Op vakantie geweest naar Déjà Vu?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Déjà Vu

• 8Rob van der Poel03-02-2008

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een kanotochtje over het meer (kano's gratis beschikbaar) erg leuk.

Geen diner, maar het ontbijt maakt alles goed.

Zeer vriendelijke eigenaars.

Kortom, als je in de buurt van Lake's Entrance bent, een absolute aanrader.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9Rob van der Poel28-04-2007

Kleinschalig hotel met zeer prettige kamers met een prachtig uitzicht over het meer. Geen avondeten. Er zijn resaurants genoeg in de buurt. Als je daar bent moet je zeker met de kano (gratis voor gasten) een tochtje over het meer maken. Het onbijt is uitstekend. Zeer aardige en enthousiaste eigenaars. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2004

0 tips over Hotel Déjà Vu