Appartement
Appartement Bellevue On The Lakes

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue On The Lakes voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Bellevue On The Lakes in het Nederlands

Gelukkig heringericht

P.K.
28-4-2010

Gezien de foto's die we op internet van de hotelkamers hadden gezien hadden we niet al te hoge verwachtingen.

Gelukkig bleek de ruime kamer opnieuw, modern en licht ingericht.

Gereisd met partner in maart 2010

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bellevue On The Lakes in Lakes Entrance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bellevue On The Lakes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.