Reviews over Lakes Entrance

Compleet huis met alles erop en eraan!

Raymond
    24-3-2012

Compleet huis (4) met alles erop en eraan voor de prijs van een motelkamer!

Twee slaapkamers, een met twee 1p en de andere met een prima 2p boxspring (inclusief electrsche deken). Badkamer is voorzien van douchecabine, tevens is er een aparte badkamer met een groot bad met waterjets.

De keuken is voorzien van vaatwasser, wasmachine en droger. In de woonkamer 2 2p leren banken en een eettafel. Ook is er een veranda en een carport. Voor al het water wordt er regenwater gebruikt. Tevens is er een gemeenschappelijke spa, bbq en lounche met fireplace. Geen safe, gelegen buiten het dorp aan een doorgaande weg.

lakes entrance

astridk
    22-1-2011

we zijn een reis met de auto begonnen vanaf de gold coast naar melborne .dit was voor ons het laatse motel. hij was echt goed voor eeen kleine bijdrage kreeg je een eenvoudig ontbijd .dit motel met ontbijd was maar 66.00 AD dit was ons goed koopste en beste motel onderweg

In de omgeving van het haventje

Grietje
    8-8-2010

Normaal gesproken is het een en al bedrijvigheid in en rond het haventje. Deze dag was het koud en waaide hard. Zelfs het binnenwater was roerig. Het sloeg zo af en toe over het muurtje.

Hotel is niet zo groot, maar wel een net hotel, met standaard kamer.

Wij hebben bij RSL club gegeten. Genoeg restaurants in de buurt, veel dicht omdat het maandagavond was.

Gelukkig heringericht

P.K.
    28-4-2010

Gezien de foto's die we op internet van de hotelkamers hadden gezien hadden we niet al te hoge verwachtingen.

Gelukkig bleek de ruime kamer opnieuw, modern en licht ingericht.

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een

Rob van der Poel
    3-2-2008

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een kanotochtje over het meer (kano's gratis beschikbaar) erg leuk.

Geen diner, maar het ontbijt maakt alles goed.

Zeer vriendelijke eigenaars.

Kortom, als je in de buurt van Lake's Entrance bent, een absolute aanrader.