Hotel Kaniva Colonial Gardens Motel

Hotel Kaniva Colonial Gardens Motel

6Voldoende

Australië, Victoria, Kaniva

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Kaniva Colonial Gardens Motel?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kaniva Colonial Gardens Motel voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Kaniva Colonial Gardens Motel

• 2017
      6Mooren24-03-2017

Motel voor doorreis

Op doorreis van Halls gap naar Adelaide was dit Motel perfect halverwege. De naam van dit Motel klinkt beter dan het in feite is. Sterk verouderd, maar wel schoon en een prima bed. Als je verder keek in het dorp, leek dit toch de beste. Ontbijt hebben we maar overgeslagen, het leek wel helaas wel of de cornflakes e.d. er al stonden in de vorige eeuw.

Gereisd met partner in januari 2017

0 tips over Hotel Kaniva Colonial Gardens Motel