Hotel Marwood

Kleine hotelsWeer vandaag21°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Marwood voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marwood in het Nederlands

Anders

2005

Volgens mij heet het Marwood

Pien
17-2-2005

Volgens mij heet het Marwood. Grampians is super, maar zorg dat je bij het visitors center stopt, zonder kaart verdwaal je snel.

Als je 's morgens vroeg wakker bent, kan je de kangeroos in de tuin zien grazen. Wij zagen een moeder met joey (baby kangeroe). 's Avonds een lekker vuurtje in de open haard en barbieen buiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marwood in Halls Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.