Vakantiepark Halls Gap Lakeside Tourist Park

VakantieparkWeer vandaag15°1°

• Activiteiten10,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Halls Gap Lakeside Tourist Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Halls Gap Lakeside Tourist Park in het Nederlands

Super plek in the Grampians

Mooren
24-3-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooi en verzorgd Park met leuke betaalbare cabins en kampeerplekken, gelegen aan een vlakte met veel wildlife, Nederlandse/Australische eigenaren, vriendelijk personeel en een fijn zwembad. Park ligt in het prachtige Nationaal park the Grampians. Absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Halls Gap Lakeside Tourist Park in Halls Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Halls Gap Lakeside Tourist Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.