Vakantiepark Grampians Parkgate Resort

Vakantiepark
Vakantiepark Grampians Parkgate Resort

1 review over Vakantiepark Grampians Parkgate Resort in het Nederlands

Deze plaats gekozen omdat het dichtbij vele wandelingen ligt. We verbleven hier 1 nacht met een 4 pers.camper. Grote camping met speeltuin voor de kinderen, redelijk druk. De standplaats was niet heel groot. Douches en WCs waren goed onderhouden. Het dorp ligt op wandelafstand. Hier spot je overdag en zeker 's avonds veel kangeroes. Vriendelijk onthaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Grampians Parkgate Resort in Halls Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Grampians Parkgate Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.