Vakantiepark
Vakantiepark Grampians Gardens Tourist Park

We hebben een aantal aanbieders voor Grampians Gardens Tourist Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Grampians Gardens Tourist Park in het Nederlands

Simpele maar doeltreffende uitvalsbasis

Rob&Cindy
16-1-2014

Een simpele, enigszins vervallen camping, weinig grassites tijdens ons bezoek. Deze camping hebben wij kunnen boeken, rijdend vanaf onze vorige camping en het was geen probleem om 2 nachten te boeken terwijl dit bv bij vooruit boeken vanuit Nederland absoluut niet mogelijk was, er was voldoende plek vrij en we mochten zelf kiezen waar we wilden staan. De camping was niet duur, het sanitair is niet bijzonder maar wel schoon. Er mag hier gebruik gemaakt worden van een BBQ.

Gereisd met partner in december 2012

ruim terrein met dieren

Joke
17-1-2011

het terrein deed een beetje vervallen aan, de plekken waren ruim, er stonden diverse soorten huisjes en er waren voldoende staplaatsen. Wat leuk was dat er veel kangeroes en Emoes rondliepen.

het ligt buiten het kleine plaatsje Halls Gap.In de omgeving zijn mooi tochten te maken in de Grampians.

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Grampians Gardens Tourist Park in Halls Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Grampians Gardens Tourist Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.