Hotel D'Altons Resort

Hotel D'Altons Resort

Kleine hotelsWeer vandaag30°13°

We hebben een aantal aanbieders voor D'Altons Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel D'Altons Resort in het Nederlands

Geweldige locatie met veel wildlife.

Caroline Brands
6-9-2016

Prachtige cabine. Volledig ingericht. Kangoeroes voor de deur. Maar ook andere dieren zijn volop aanwezig. Prima uitvalbasis voor de Grampiens. Zijn er inmiddels 2x geweest in 2009 en 2013 en gaan er zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in februari 2013

Daltons Resort heeft een droomligging,midden in de natuur:uitstekende kamers.Hartelijke ontvangst en goede ligging tov van restaurants

Gereisd met partner in november 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Altons Resort in Halls Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Altons Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.