Reviews over Halls Gap

The Grampians een must !

Mooren
    23-3-2017

Halls Gap is een dorp in the Grampians, een prachtig natuurgebied wat zeker de moeite waard is om te bezoeken, aansluitend of vooraf aan the Great Ocean Road. Prachtige wandelroutes in bijzondere natuur. Wij verbleven in Likeside tourist park, een mooi park met veel wildlife, in huisje 12 pal aan een vlakte met veel wildlife, echt een aanrader!

Gezellige plaats

Rob&Cindy
    16-1-2014

Een gezellige, typische toeristenplek met veel restaurantjes, (ijs)winkeltjes en souvenirshops. De hoofdweg loopt dwars door Halls Gap. Er is een grote vvv shop waar je veel info over de omgeving kan halen.

Halls Gap scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews