Halls Gap

We hebben een aantal aanbieders voor Halls Gap voor je op een rij gezet:

Reviews over Halls Gap

• 10Mooren23-03-2017

The Grampians een must !

Halls Gap is een dorp in the Grampians, een prachtig natuurgebied wat zeker de moeite waard is om te bezoeken, aansluitend of vooraf aan the Great Ocean Road. Prachtige wandelroutes in bijzondere natuur. Wij verbleven in Likeside tourist park, een mooi park met veel wildlife, in huisje 12 pal aan een vlakte met veel wildlife, echt een aanrader!

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Rob&Cindy 16-01-2014

Gezellige plaats

Een gezellige, typische toeristenplek met veel restaurantjes, (ijs)winkeltjes en souvenirshops. De hoofdweg loopt dwars door Halls Gap. Er is een grote vvv shop waar je veel info over de omgeving kan halen.

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in december 2012

• 9gertm03-04-2013

Prachtig dorp

In omgeving diverse bezienswaardigheden en wandeltreks

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2012

• 8Linsey03-02-2013

Niets speciaals

typisch dorpje met enkele winkeltjes en restaurantjes. Veel parkeergelegenheid. Hier zie je gegarandeerd kangeroes!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Saskia04-01-2013

ideale plek om The Grampians te verkennen

van hieruit kan je alle wandelingen en dagtochten plannen, naar bv. The Pinnacle, The Balconies, The Mackenzie Falls...

• 8Sfeer in stad
    • 3Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Roel Bouwman22-09-2011

Mooi dorp in the Grampians

Wij logeerden destijds in Elm Tree Lodge (Welcome Motor Inns). Dit motel heeft kennelijk een andere naam gekregen; het komt niet (meer) voor in de Zoover accommodatielijst. Halls Gap ligt in een mooi natuur gebied The Grampians, van vulkanische oorsprong. Je kunt er mooie (berg-) wandelingen maken. Er zijn aan de rand van de Grampians prachtige weiden met kangaroos. Een mooie plek is de Boroka Lookout. Ook mooi zijn de Broken Falls en de McKenzie waterval. Vanuit de Grampians reis je per auto in redelijk korte tijd naar de plaats Warrnambool en naar de prachtige Great Ocean Road. Het is heel goed mogelijk om van the Grampians via de Great Ocean Road in één keer naar Melbourne te rijden.

• 8Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 1997

• 9Jan Koelewijn10-11-2009

Prima plaats om de Grampians te verkennen

Heb hier 3 maanden gewoond, vrij saai plaatsje wat er is geen uitgaansleven. Het is er wel heerlijk rustig en je kunt er veel doen in de omgeving, zoals; - het bezoeken van omliggende wijnerijen - Het maken van prachtige hikes - Het bekijken van veel dieren

• 10Sfeer in stad
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Alleen gereisd in januari 2009

• 9Wiel01-09-2006

Halls Gap een prachtig dorpje in de Grampians met een schiiterende camping. Op de camping veel prachtige vogels en kangoeroes welke vlak bij de camper rondhuppelden. Ook de kookaburra (de grootste ijsvogel) van heel dichtbij kunnen bewonderen. Hall's Gap is een mooie uitvallsbasis om de Grampians te bezoeken. Wij hebben de Grampians met de camper doorkruist. Hierbij veel schitterende vogels en dieren gezien en een schitterende waterval bezocht. Vele lookouts zoals bij de Balconies.

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 8Ursula Visser12-01-2006

Halls Gap van een van de hoogtepunten van onze 12 maanden Australie. Wat een prachtige (wandel) omgeving! 'D Altons Resort waar we zaten was een waar paradijs voor een betaalbare prijs! Iedere avond een stuk of 8 kangeroes voor de verandah. Klein centrum, boodschappen wel duur..but who cares! Heel goed Aborinines info centrum net buiten het dorp.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2006

• 7Jan-Joost de Weijer06-07-2005

Halls Gap heeft een paar campings. De natuur is prachtig, het ligt midden in een national park (the Grampians), waar mooie wandelingen gemaakt kunnen worden de rosella's (een groot soort prachtig gekleurde parkiet) eten uit je hand en bij zonsop- en ondergang grazen de kangaroes op de camping. Verder zijn er alleen een paar (souvenir)winkeltjes en een benzinepomp.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur