Reviews over Halls Gap

Super plek in the Grampians

Mooren
    24-3-2017

Mooi en verzorgd Park met leuke betaalbare cabins en kampeerplekken, gelegen aan een vlakte met veel wildlife, Nederlandse/Australische eigenaren, vriendelijk personeel en een fijn zwembad. Park ligt in het prachtige Nationaal park the Grampians. Absolute aanrader.

Geweldige locatie met veel wildlife.

Caroline Brands
    6-9-2016

Prachtige cabine. Volledig ingericht. Kangoeroes voor de deur. Maar ook andere dieren zijn volop aanwezig. Prima uitvalbasis voor de Grampiens. Zijn er inmiddels 2x geweest in 2009 en 2013 en gaan er zeker nog eens terug!!

Simpele maar doeltreffende uitvalsbasis

Rob&Cindy
    16-1-2014

Een simpele, enigszins vervallen camping, weinig grassites tijdens ons bezoek. Deze camping hebben wij kunnen boeken, rijdend vanaf onze vorige camping en het was geen probleem om 2 nachten te boeken terwijl dit bv bij vooruit boeken vanuit Nederland absoluut niet mogelijk was, er was voldoende plek vrij en we mochten zelf kiezen waar we wilden staan. De camping was niet duur, het sanitair is niet bijzonder maar wel schoon. Er mag hier gebruik gemaakt worden van een BBQ.

Keurig Motel

gertm
    3-4-2013

Prettig motel, dicht bij centrum

Prima kamer met diverse voorzieningen.

Goed werkende badkamer.

Schoon

Goed gelegen voor wandelingen en kangeroes!

Linsey
    3-2-2013

Deze plaats gekozen omdat het dichtbij vele wandelingen ligt. We verbleven hier 1 nacht met een 4 pers.camper. Grote camping met speeltuin voor de kinderen, redelijk druk. De standplaats was niet heel groot. Douches en WCs waren goed onderhouden. Het dorp ligt op wandelafstand. Hier spot je overdag en zeker 's avonds veel kangeroes. Vriendelijk onthaal.

Halls Gap scoort een 8,5 uit 10, op basis van 10 reviews