Hotel Foster Motel

2004

Foster motel brachten we een nacht door om het Wilson te 8

Jan Machiels
18-9-2004

Foster motel brachten we een nacht door om het Wilson Promotory te verkennen, een prachtig park afwisselend regenwoud en schitterende stranden met merkwaaardig gevormde rotsen! We waren daar twee weken voor Kertmis en helemaal alleen! En toch geven we een 8 voor service, want toen we laat op de avond terug kwamen en te kennen gaven iets te willen eten werd heel Foster opgetrommeld om de kok te vinden. Uiteidelijk heeft de hele familie maar mee komen eten! Dit motel leek me overigens kindvriendelijk vanwege de speel mogelijkheden die er waren.

Gereisd Anders in september 2004

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Foster Motel in Foster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Foster Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.