Victoria

Bekijk alle plaatsen

Sorteren

accommodaties Victoria met fitness

Reviews over accommodaties in Victoria

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Fijn Hotel met goed ontbijt

Mooren
    23-3-2017

In dit hotel verbleven bij een late aankomst op vliegveld Melbourne, met gratis hotel shuttle in een paar minuten te bereiken, en vlakbij diverse auto verhuur bedrijven. Luxe hotel met nette kamers.

Goed hotel en zeer centraal gelegen

HenryW
    8-6-2014

Dit is een goed hotel, niets op aan te merken. We hadden een prachtige kamer (op de 10e verdieping): 1 queen en 2 single beds verdeeld over 2 kamers. Alle openbaar vervoer voor de deur (w.o. de nostalgische City Circle Tram) en het centrum op loopafstand.

Zeer mooie camping

M.Julicher
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy;
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.