Reviews over Cowes

mooi gelegen appartementencomplez

Peter,
    17-1-2012

Het complex ligt aan de Promenade van Cowes en heeft een schitterend uitzicht op de baai, als je tenminste een appartement aan de voorzijde hebt.

De ontvangst bij de receptoe was zakelijk en behulpzaam

De units zijn van diverse eigenaren en kunnen dus van inrichting verschillen. Wij hadden een groot appartement met 5 slaapplaatsen; de inrichting was erg compleet: magnetron, kookplaat, grote ijskats met diepvries.Grote badkamer met (bubbel) bad en douche. De woon-slaapkamer had tevens een bankstel, plasma tv en een balkon met uitzicht op zee. Er is ruim voldoende parkeerruimte; wij hadden zelfs een plek in de (lege) parkeergarage.

Cowes scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews