Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Comfort Inn Riversleigh

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Riversleigh voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Riversleigh in het Nederlands

Rustig gelegen

Peter
21-2-2012

Hotel is gevestigd in een paar heel mooi gerestaureerde Victoriaanse herenhuizen in een buitenwijk van Bairnsdale. Het is goed onderhouden, lekker ouderwets comfortabel ( een beetje Engels) ingericht. Wij hadden een grote kamer aan de voorzijde, comfortabel ingericht, met een prima bed. Het sanitair was schoon en goed. Het restaurant ( druk bezocht) heeft een kleine, maar kwalitatief goede kaart. De ontvangst was hartelijk, maar het maakte een beetje rommelige indruk.

Parkeerruimte achter het hotel was voldoende.

Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Riversleigh in Bairnsdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Riversleigh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.