Hotel Comfort Inn Kansas City

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Kansas City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Inn Kansas City in het Nederlands

Goed hotel, onderhandeling mogelijk ;-)

Jeroen & Maartje
30-3-2012

Wij zijn hier voor 1 nacht geweest, op doorreis. Hotel is goed en service heel goed. Gratis wassen, Internet, etc. Bairnsdale is niets speciaals.

Goede overnachtingsplaats

kees
3-1-2010

Prima lokatie voor 1-2 nachten. Gratis gebruik van was-en droogmachines. Weinig te beleven in het dorp zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Kansas City in Bairnsdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Kansas City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.