Vakantiepark Bairnsdale Holiday Park

Linsey
27-1-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

1 nacht verbeleven met 4 pers.camper - 35 dollar (van al de kampeerplekken was dit één van de goedkoopste).

Rustige camping, iedere standplaats is afgezet met boompjes en struiken = privacy. Heel erg vriendelijk! Mooi onderhouden sanitair, je krijgt hier een sleuteltje. Er is een zwembad. Ongeveer 2km van stadscentrum.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooi terrein

Joke
17-1-2011

Deze camping- er zijn ook huisjes- ligt aan de buitenkant van de stad, en is heel rustig. Er is een lekker zwembad, schoon sanitair en naast het terrein is een soort diernparkje. Aanrader.

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bairnsdale Holiday Park in Bairnsdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bairnsdale Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.