Reviews over Bairnsdale

Droomplek voor campers

Linsey,
    27-1-2013

1 nacht verbeleven met 4 pers.camper - 35 dollar (van al de kampeerplekken was dit één van de goedkoopste).

Rustige camping, iedere standplaats is afgezet met boompjes en struiken = privacy. Heel erg vriendelijk! Mooi onderhouden sanitair, je krijgt hier een sleuteltje. Er is een zwembad. Ongeveer 2km van stadscentrum.

Goed hotel, onderhandeling mogelijk ;-)

Jeroen & Maartje,
    30-3-2012

Wij zijn hier voor 1 nacht geweest, op doorreis. Hotel is goed en service heel goed. Gratis wassen, Internet, etc. Bairnsdale is niets speciaals.

Rustig gelegen

Peter,
    21-2-2012

Hotel is gevestigd in een paar heel mooi gerestaureerde Victoriaanse herenhuizen in een buitenwijk van Bairnsdale. Het is goed onderhouden, lekker ouderwets comfortabel ( een beetje Engels) ingericht. Wij hadden een grote kamer aan de voorzijde, comfortabel ingericht, met een prima bed. Het sanitair was schoon en goed. Het restaurant ( druk bezocht) heeft een kleine, maar kwalitatief goede kaart. De ontvangst was hartelijk, maar het maakte een beetje rommelige indruk.

Parkeerruimte achter het hotel was voldoende.

Mooi terrein

Joke,
    17-1-2011

Deze camping- er zijn ook huisjes- ligt aan de buitenkant van de stad, en is heel rustig. Er is een lekker zwembad, schoon sanitair en naast het terrein is een soort diernparkje. Aanrader.

Goede overnachtingsplaats

kees,
    3-1-2010

Prima lokatie voor 1-2 nachten. Gratis gebruik van was-en droogmachines. Weinig te beleven in het dorp zelf.

Bairnsdale scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews