Victoria

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Victoria

Nette Doorgaanscamping aan de Hopkins rivier.

Rob&Cindy ,
    17-1-2014

De camping ligt aan de Hopkins rivier. De camping is netjes onderhouden met zeer mooie en ruime gras sites. In de directe omgeving is behalve de rivier niet veel te beleven, wij gebruikten deze camping omdat we op doorreis waren. De sanitaire voorzieningen zijn hier tiptop in orde met gezellige muziek vanuit de speakers. Men is hier bijzonder vriendelijk en gastvrij. Omdat wij met een Apollo camper reden kregen we ook nog korting (we blijven Nederlanders tenslotte). Op een paar minuten autorijden richting Warrnambool zijn een paar grote supermarkten waar je proviand in kunt slaan en een aantal restaurants zoals McDonald, Subways etc… Wij hebben na aankomst in de middag al een stukje van The Great Ocean road gereden en bij de eerste 3 uitkijkpunten gestaan met uitzicht op waanzinnig mooie rotsformaties, dit was achteraf maar goed ook omdat we anders niet alles op 1 dag hadden kunnen zien.

Gereisd met partner in december 2012

Mooi onderhouden camping.

Linsey,
    3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Grote camping, mooi onderhouden met grote afgescheiden standplaatsen. Vriendelijk onthaal, veel douches. Hopkings Rivier ligt naast de camping maar voor ons gaf dat niets extra.

Gereisd met partner in januari 2013