Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

Super plek in the Grampians

Mooren
    24-3-2017

Mooi en verzorgd Park met leuke betaalbare cabins en kampeerplekken, gelegen aan een vlakte met veel wildlife, Nederlandse/Australische eigenaren, vriendelijk personeel en een fijn zwembad. Park ligt in het prachtige Nationaal park the Grampians. Absolute aanrader.

Geweldige locatie met veel wildlife.

Caroline Brands
    6-9-2016

Prachtige cabine. Volledig ingericht. Kangoeroes voor de deur. Maar ook andere dieren zijn volop aanwezig. Prima uitvalbasis voor de Grampiens. Zijn er inmiddels 2x geweest in 2009 en 2013 en gaan er zeker nog eens terug!!

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .

Centraal gelegen

Raymond
    30-3-2012

Rustige kamer (608) met een prima 1p en 2p boxspring, safe, matige airco, koelkastje en k&t.

Badkamer heeft douchecabine, inclusief zeepjes etc.

Geen balkon, geen zitje. Eigen parkeergarage (vol) voor $25 per nacht. De P achter hotel is iets goedkoper.