Reviews over accommodaties in Victoria

bijzonder apartement , uitstekende ligging

walter,
    21-2-2011

dit is zeer aan te bevelen, goede ligging, uitgebreid ontbijt (voor ons teveel!!), rustig en zeer privé

Beetje saai hotel

Edwin,
    27-5-2010

Ik vind dit hotel een beetje saai. De kamers zijn recht toe recht aan en hebben weinig uitstraling. Het is er wel allemaal schoon. Het restaurant beneden ziet er leuk uit, het ontbijt is goed maar toch enigzins beperkt (wellicht ben ik gewoon teveel verwent)

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een

Rob van der Poel,
    3-2-2008

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een kanotochtje over het meer (kano's gratis beschikbaar) erg leuk.

Geen diner, maar het ontbijt maakt alles goed.

Zeer vriendelijke eigenaars.

Kortom, als je in de buurt van Lake's Entrance bent, een absolute aanrader.

Heel vriendelijke eigenaren open voor een praatje en Mooie

Herman Küsters,
    18-1-2008

Heel vriendelijke eigenaren open voor een praatje en reisadvies. Mooie kamers en genoten van de huiskamersfeer.

Absoluut een verblijf waard

Werkelijk een fantastisch B&B

Christa,
    9-5-2007

Werkelijk een fantastisch B&B. Mooie kamer en een flinke badkamer met een spa. De ligging is ook erg mooi. De eigenaar zeer vriendelijk met een gezellig praatje aan het ontbijt.