Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

heel goed

tanja
    1-5-2016

ligging in het centrum, alles op loop afstand.

UItstekend hotel, kamers zijn Studios

K
    3-2-2013

Het hotel ligt in het (drukke) centrum van Melbourne, de uitstekende en ruime kamers zijn eigenlijk studio's en zijn voorzien van een keuken.

ok!

Linsey
    3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Vriendelijk onthaal, inkom met slagbomen en keycard. Grote standplaatsen, nette camping. Niet veel douches maar wel proper onderhouden. Bar + snack aan inkom. Te voet naar stadscentrum is te doen maar toch al 3.5km. Mooie recreatieruimte aan de overkant van straat, naast de rivier is een groot park.

Droomplek voor campers

Linsey
    27-1-2013

1 nacht verbeleven met 4 pers.camper - 35 dollar (van al de kampeerplekken was dit één van de goedkoopste).

Rustige camping, iedere standplaats is afgezet met boompjes en struiken = privacy. Heel erg vriendelijk! Mooi onderhouden sanitair, je krijgt hier een sleuteltje. Er is een zwembad. Ongeveer 2km van stadscentrum.

B&B naast Nationaal Park.

Raymond
    29-3-2012

13-15 nov B&B 1

Kleine kamer met 2 1p bedden

Kleine badkamer met douchecabine, inclusief shampoo etc.

Er is een ruime gastenkamer met tv, k&thee, openhaard en serre.

Op de kamer geen tv, zitje, k&thee, safe of balkon.

Gelegen aan doodlopende weg vlakbij nationaal park.

Mooi uitzicht en goed ontbijt.