Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

Goed hotel

zonbog,
    8-9-2016

Ruime kamers, goede bedden, keukentje zonder kookplaat, zitje, tafeltje en twee stoelen, 100mb WiFi gratis,mvdrvolg vrij duur. Prima ligging t.o.v. het centrum van de stad.

heel verrassend goed ingericht centrale ligging

heer Van de Vall,
    11-2-2013

bij het spoor maar geen last van geluid aankomst en vertrek in 2013

Ligging Perfect

gaston_marloes,
    23-5-2011

Kamers zeer gedateerd, donker en niet aangenaam. Ligging is perfect je loopt zo de stad in.We hebben erg leuke dagen in Melbourne gehad. Vanaf hier zijn we verder met een camper gegaan. Met nog een binnenlandse vlucht. En toen langs de oostkust weer met een camper. Sydney was ons eindpunt.

Geweldig land!!!!!!!!!!!!

leuk hotel, vriendelijk personeel

H. Martini,
    1-1-2011

Erg vriendelijke personeel werkzaam in dit hotel. Kamers zijn niet erg groot maar van alle gemakken voorzien. Meerdere liften waardoor je niet lang hoeft te wachten.

Ligging is midden in het centrum van Melbourne, Chinatown vlakbij, Flinders Station 5 minuten lopen. Tramstops vlak voor de deur.

Centraal gelegen bij bezienswaardigheden

Elly ,
    26-8-2009

Best Western City Park Hotel is heel centraal gelegen aan doorgaande weg.

Nette kamers, prima bedden,en incl continental ontbijt.

Aan te bevelen: prachtige wandeling van 15 minuten naar de stad via Shrine of remembrance met geweldig uitzicht op de stad.