Vakantiepark Treasure Island Caravan Park

Vakantiepark Treasure Island Caravan Park

7Goed

Score uit 1 review

Australië, Tasmania, Launceston

Op vakantie geweest naar Treasure Island Caravan Park?

7Goed

Score uit 1 review

• 8Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiepark Treasure Island Caravan Park

• 7Grietje02-07-2010

Gemakkelijk te vinden vanaf airport

Ruime, goed onderhouden cabins. Het park deed wat open aan, wel bomen, maar weinig tuin. Weinig restaurants in de buurt, maar wel een Woollies om de hoek. Genoeg voorraad voor een bbq. Het is niet zo ver vanaf Launceston's vliegveld en gemakkelijk te vinden

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2007