Weer vandaag14°
Hotel Country Club Tasmania

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Country Club Tasmania voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Country Club Tasmania

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Club Tasmania in Launceston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Club Tasmania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.