Sorteren

vakanties Launceston

Reviews over Launceston

Historisch pand met een gunstige ligging

Hans
    16-3-2013

Een voormalige korenmolen met bijgebouwen welke omgebouwd zijn tot hotel. Net iets buiten het centrum (10 min.lopen) Compleet hotel met gezellig restaurant, parkeerplaats, mooie kamers. Gunstige liggen t.o.v. centrum, Cataract Gorge en tegenover Royal Park. Van hieruit hebben we een dagtour naar Tamar Valley gedaan met bezoek aan meerdere wijngaarden. Zeer de moeite waard. Ook de Tasmanian Zoo bezocht op ca 10 km. maar dit mag geen naam hebben. Voor ons een hobby Zoo waar zelfs een opgezette krokodil in een kooi zat. Wel goedkoop in het eten maar 25,- dollar pp entree is echt over de top.

Aardig verblijf

Roel
    21-9-2011

Ik verbleef hier voor 1 nacht voor zakelijke doeleinden tijdens een autorit van Hobart naar Launceston en terug.

Gemakkelijk te vinden vanaf airport

Grietje
    2-7-2010

Ruime, goed onderhouden cabins. Het park deed wat open aan, wel bomen, maar weinig tuin. Weinig restaurants in de buurt, maar wel een Woollies om de hoek. Genoeg voorraad voor een bbq. Het is niet zo ver vanaf Launceston's vliegveld en gemakkelijk te vinden

luxe appartementen

saskia en harry
    5-10-2009

heel erg lekker om paar daagjes bij te komen

Kamers zijn echt superior, alles erop en eraan.

Mooi hotel, met een perfecte ligging

elzer
    26-12-2007

Mooi hotel, met een perfecte ligging.

Goed restaurant met een mooi uitzicht.

Mooie kamers met een prachtige badkamer

Launceston scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews