Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie

Hotel Leisure Inns Hobart Macquariesterster

7Goed

Australië, Tasmania, Hobart

Op vakantie geweest naar Leisure Inns Hobart Macquarie?

7Goed

Tonen op kaart

1 review over Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie

• 7Martin24-04-2011

Goede ligging, beetje gehorig, personeel matig

Prima ligging en goede kamer en badkamer. Je loopt zo het centrum in, maar ook de buitenwijken van Hobart zijn erg leuk om te verkennen. Haal even de gratis wandelkaarten bij het Tourist Centre op 2 min lopen. Door enkelglas was het wel vrij gehorig, en het personeel was niet echt vriendelijk of behulpzaam. Ons retourtje shuttlebus naar de luchthaven hoefden we niet te boeken volgens mevrouw, gewoon voor het hotel wachten. De volgende ochtend reed de shuttlebus ons voorbij omdat er geen reservering was gemaakt, waardoor we een andere shuttle aan moesten houden en 20 dollar extra kwijt waren. Tip; koop niet de standaard shuttle retour (50 dollar retour met 2 pers) maar neem de backpackers bus, die kost 40 dollar en zet je ook voor je hotel af.

Gereisd met partner in februari 2011

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette