Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

3 Reviews over Freycinet Lodge

• 9Josine11-01-2014

Geweldig!!

Wij hebben 6 weken door australie getrokken waarvan 3 weken in hotels. Dit was toch zeker onze favoriet. Met kop en schouders! We werden vriendelijk ontvangen en kregen de sleutel van ons huisje. Je moet een beetje denken aan centerparks. Eenmaal bij het huisje viel onze mond open. Een jacuzzi in de badkamer, heerlijk bed en een fantastisch uitzicht! Het ontbijd was heerlijk en veelzijdig. Ons huisje lag op loopafstand van het strand waarlangs wij een heerlijke wandeling hebben gemaakt naar het dorpje. We een kanttekening, je moet entree betalen voor het national park om bij de lodge te komen. Ook in het park hebben we een heerlijke wandeling gemaakt. Vergeet alleen echt niet genoeg water mee te nemen.

• 10Uta und Kurt WagnerWagn26-01-2010

Freycinet Lodge - ein Erlebnis

Wir hatten eine Deluxe Spa Cabin und waren begeistert über die Lage und Ausstattung. Das Frühstück war hervorragend. Als Ausgangspunkt für Wanderungen ist die Lage der Lodge super. Wir waren rundherum zufrieden.

• 9Luc Scholte23-01-2008

Prachtig gelegen. Goed uitgangspunt voor een wandeling naar Wineglasbay. Tip; lopen naar de bay, doorsteken naar de andere kant en langs die weg terug lopen naar de lodge. Water meenemen. We hebben een uitstekend verblijf gehad.

Hotel Freycinet Lodge info

Het complex