Géén boekingskosten

Hotel Lemonthyme Lodge

AustraliëTasmaniaCradle Mountain

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lemonthyme Lodge voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

5 Reviews over Lemonthyme Lodge

• 9Hans09-03-2013

Echt midden in het regenwoud

Via een 8 km lange gravelweg kom je midden in het regenwoud. We verbleven in een Tree Top Cabin. Volledig ingericht. In het hoofdgebouw een prima restaurant en bar. Personeel helpt fantastisch bij al je vragen. Mooie wandelingen vanaf de lodge, met watervallen, dieren en heel veel natuur. Wil je weten wat écht stil is, dan moet je hier eens 's nachts op je balkon gaan staan. Geweldige plek. Jammer dat het zo lang droog was in Tasmanië waardoor de watervallen er een beetje karig van af kwamen.

• 9Jorrie11-11-2009

Paalwoning in regenwoudparadijs

Een halve paalwoning met jacuzzi (optie) midden in het regenwoud. Vanuit de woonkamer met open haard uitzicht op de bomen en de rondhuppelende wallabi's. Heerlijke maaltijden en na het eten krijgen de wallabi's de (verantwoorde) restjes van het personeel. Vanuit de Lodge kun je prachtige wandelingen maken naar watervallen. Onderweg kom je diverse beestjes, enorme bomen en manhoge varens tegen. Achter elke boom verwachtten we een dinosaurus zo'n oergevoel gaf dit woud.

• 10Elly 25-08-2009

Fantastisch paradijs in regenwoud

Wil je echt iets bijzonders, wij verbleven hier 3 nachten in The House (volledig 6 pers. ingerichte vakantiebungalow en tevens een wasmachine en wasdroger ) Prachtige wandelingen mogelijk vanuit het park direct het regenwoud in. Prijzen zijn incl. uitgebreid ontbijt. Wij vonden de directe omgeving eiegenlijk nog mooier dan bij Craddle Mountain.

• 8Alice11-07-2009

Laangt ude i skoven, bogstaveligt talt.

Rigtig lækkert naturområde. Her var gode muligheder for vandreture. Godt udgangspunkt for Cradle Mountain National Park.

Dejlig stor hytte. Hyggelig restaurant

• 10Reismeis11-09-2008

Genieten van pure verwennerij en natuur

We hebben geslapen in een Tree Top Spa Cabin; hier neem je een (bubbel) bad met uitzicht op de boomtoppen. Het is tapijt waar je voeten heerlijk in wegzakken, er staan chocolaatjes voor je klaar en als je de deur opendoet gaat de klassieke muziek aan. 5 sterren luxe maar heerlijk casual sfeer. De lodge ligt midden in de natuur (via een 8km lange gravelweg die prima te rijden is) en binnen 30 min van Cradle Mnt NP. Wij hebben deze accommodatie geboekt bij Wereldcontact Reizen in Houten.

Hotel Lemonthyme Lodge info

• Telefoonnummer+61 3 6492 1112