We hebben een aantal aanbieders voor Winton voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Winton voor je op een rij gezet:

Reviews over Winton

Aardig motel, maar niet zo schoon

Ger Jansen,
    21-8-2010

Dit motel zat in onze reis "Outback of the east" van KUONI. De receptie was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was niet schoon, er kropen hele kleine mieren door de kamer (ook in het bed!), prullenbakken werden niet verschoond, schoonmaak sanitair met de Franse slag. Geen internet. Binnenplaats met zitje. 's avonds werd je in slaap gezongen door honderden rose papegaaien en zij maakten je ook weer wakker. Wij ervoeren dit niet als storend.

We verbleven hier 2 nachten en bezochten het Bladensburg National Park, een schitterend gebied met veel kangoeroes die zich best wel dicht laten naderen.

Gereisd met partner in juli 2010
Winton scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews