Géén boekingskosten

Hotel Daydream Island Resort

AustraliëQueenslandWhitsunday Island Group

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Daydream Island Resort voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

8.7FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

3 Reviews over Daydream Island Resort

• 8Rina van Overhagen14-12-2014

Heerlijk

Wij hebben hier 2 nachten gezeten tijdens een busrondreis en hebben genoten. Wat een prachtig klein eiland. Alles heel verzorgd, de nodige dingen te doen, maar ook heerlijk bijkomen. Wel jammer dat de toiletpot onder de rand allang niet meer echt schoongemaakt was.

• 8Iris Brands22-01-2008

Echt een super accomodatie! Je hebt er alles wat je nodig hebt, en kunt er je eigen gang gaan! Heerlijk op het mooiste plekje dat je jezelf kunt bedenken!

• 10mariska19-01-2007

Zomer '05 3 dgn geweest met onze kids ( 5 & 8). Was daar winter en hebben wel regen gehad, ondanks dat helemaal top. Zelfs in de regen gezwommen, daar de temp. goed was. Een trop.eil. waar je met een bootje heen gaat.Is autoloos wel golfkar. die je van ene naar andere kant brengen. Minigolf met onderdelen van heel Austr., ook heel leuk voor kids.Leuke speeltuintjes en zelfs een stukje bos waar je doorheen wandelt in ong 1 u. Er zijn ook prive strandjes en je kunt er prima snorkelen. Bij het hotel is een vijver met echt koraal erin. Het hotel is superdeluxe. Wij liepen zo van ons terras naar zwembad. 's avonds liepen de wallibies voor ons terras op gras. Aan de andere kant ook nog een zwembad, winkeltjes en kamers. Als je een romant.resort zoekt (ook om te trouwen) is dit helemaal top. Eten in resort oos top. Op vaste land kun je last min. boeken naar dit resort en dat is niet zo duur.

Hotel Daydream Island Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)