Whitsunday Island Group

We hebben een aantal aanbieders voor Whitsunday Island Group voor je op een rij gezet:

Reviews over Whitsunday Island Group

Must do!

Cheyen
    16-5-2018

Witter en fijner strand is er niet. Prachtige omgeving met helderblauw water. Een absoluut wauw momentje. De drie daagse tour met Apollo een echte aanrader waar je gaat zeilen naar fantastische plekken en waar je aan boord zal verblijven. Uiteraard krijg je de kans om op verschillende plekken in de great barrier reef te snorkelen. Het eten aan boord was fantastisch. Top tijd gehad!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

"Geweldig"

Marloes
    19-8-2011

We hebben hier gesnorkeld en een bijzondere ervaring op gedaan. Het is hier zo mooi dat kan je niet beschrijven dat moet je gewoon zien. De snorkel excursie bestond uit een boottocht, snorkelen, bbq en een wandeling.

Gereisd Met partner in december 2009

echt geweldig

S&H
    16-12-2008

dit is echt relax en super gaaf!!!! chillen, duiken, snorkelen en vette stranden!!

de boot ´power play´ is echt een aanrader, vriendelijk personeel, echt gericht op de mooie dingen, lekker eten, en geen partyschip.......

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend gebied om met een boot te verkennen

Jeroen
    26-1-2007

Schitterend gebied om met een boot te verkennen. Wij hebben een 2 daagse zeiltoch gemaakt en ervan genoten. Naast het zeilen en snorkelen is het hoogtepunt het bezoek aan Whitehaven Beach. Dit is echt ongelooflijk mooi: witte stranden en schitterende blauwe zee.

Gereisd Met vrienden in november 2006
Whitsunday Island Group scoort een 9 uit 10, op basis van 8 reviews