Hotel Blue Lagoon Resort

Hotel Blue Lagoon Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Lagoon Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Blue Lagoon Resort in het Nederlands

Schitterende appartementen

lisette
18-1-2009

2 jaar geleden in dit resort verbleven, echt een heel mooi appartement gekregen op de 1e verdieping. Er waren liften aanwezig en onze kamer had een luxe badkamer klein keukentje en een heerlijk balcon. Receptie is erg aardig en willen veel uitleggen. Het strand is slechts 200 meter vanaf het appartementencomplex en wat winkeltjes en restaurantjes. Er is vlakbij een bushalte heel handig als je nog geen auto hebt. In Cairns moet je echt een auto hebben vind ik want alles is ver van elkaar vandaan. Maar de bus deed de eerste dagen een goede dienst. Vlakbij het hotel is een klein winkeltje die badkleding op maat maakt en ook kan je het model zelf aangeven was wel een leuke ervaring.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Resort in Trinity Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.