Reviews over Trinity Beach

zeer luxe

els mes-christe,
    25-1-2009

erg veel ruimte, luxe inrichting. Prachtig gelegen direct aan het strand

Schitterende appartementen

lisette,
    18-1-2009

2 jaar geleden in dit resort verbleven, echt een heel mooi appartement gekregen op de 1e verdieping. Er waren liften aanwezig en onze kamer had een luxe badkamer klein keukentje en een heerlijk balcon. Receptie is erg aardig en willen veel uitleggen. Het strand is slechts 200 meter vanaf het appartementencomplex en wat winkeltjes en restaurantjes. Er is vlakbij een bushalte heel handig als je nog geen auto hebt. In Cairns moet je echt een auto hebben vind ik want alles is ver van elkaar vandaan. Maar de bus deed de eerste dagen een goede dienst. Vlakbij het hotel is een klein winkeltje die badkleding op maat maakt en ook kan je het model zelf aangeven was wel een leuke ervaring.