Reviews over Toowoomba

Eenvoudig maar wel goed motel

Ger Jansen,
    21-8-2010

Wij verbleven in dit motel tijdens onze rondreis door de Outback. De ontvangst in de receptie was allervriendelijkst, de eigenaar was erg hulpvaardig en belangstellend. De kamer was niet erg groot, maar wel schoon en goed verzorgd.

De maaltijd in het restaurant was erg goed, goede prijs/kwaliteit verhouding en dat gold ook voor het ontbijt.

B&B is gevestigd in een prachtig gerenoveerd 'koloniaal'

herman van keulen,
    3-1-2008

B&B is gevestigd in een prachtig gerenoveerd 'koloniaal' huis. Ontbijt van uitstekende kwaliteit wordt geserveerd op veranda, achter glas, zodat het zelfs in de winter een heerlijke plek is. De eigenaars zijn heel erg vriendelijke en behulpzaam. Kortom: een aanrader!

B@B gevestigd in een gerenoveerd oud herenhuis vlakbij het

h. van keulen,
    24-12-2007

B@B gevestigd in een gerenoveerd oud herenhuis vlakbij het centrum van Toowoomba. De hosts zijn buitengewoon vriendelijk.

Onbijt kan op terras worden gebruikt, dat zelfs in de winter heerlijk warm is door instralende zon en glaswand.

Kortom, een aanrader!

Toowoomba scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews