Hotel Plaza

1 review over Hotel Plaza in het Nederlands

2008

Redelijk hotel gelegen aan een drukke verkeersweg

Wietse en Janneke
2-1-2008

Redelijk hotel gelegen aan een drukke verkeersweg. Tamelijk veel lawaai 's morgens en s nachts. Eetzalen net als het eten, wat summier, personeel heel vriendelijk.

Gereisd Anders in januari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza in Rockhampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.