Hotel Thala Beach Lodge

Hotel Thala Beach Lodge

Hotel aan zeeWeer vandaag27°16°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Thala Beach Lodge voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Thala Beach Lodge in het Nederlands

Droombestemming (en meer dan dat)

Danielle
5-5-2013

Wij zijn hier getrouwd en het had niet prachtiger kunnen zijn. We hadden de Sandpiper Suite, het mooiste huisje van het hele resort dat toch al prachtig was. Helaas zaten we hier slechts 3 nachtjes, we hadden er moeiteloos een week kunnen verblijven. We hebben niet eens kunnen zwemmen terwijl de zwembaden er zo aanlokkelijk uit zagen! Palmboomvelden, oerwoud, wit strand, wildlife en culinair spektakel, het heeft echt alles... Het eten was echt goddelijk en vanuit het restaurant kijk je over het regenwoud heen en de zee. We hopen hier nog steeds een keer terug te komen!!

Gereisd Met partner in maart 2010

Fantastisch hotel

Bas10
1-1-2012

Goed verzorgd en prachtig gelegen huisjes omgeven door veel natuur. Op weg van de receptie kom je altijd wel een dier tegen. Mooi zwembad aanwezig.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig weer

hans
27-4-2011

mooie omgeving en lekker warm. volgend jaar weer. leuke bedienden. best duur maar het is het waar

Gereisd Met partner in december 2010

2007

leuk hotel met tropische huisjes op palen

I. Steffers
29-8-2007

leuk hotel met tropische huisjes op palen. aan het strand. ligt buiten port douglas. midden in de natuur. prive strand van 2 km lang. 2 zwembaden. de kamers zijn vrij luxe, grote leefruimte, ruime badkamer met bad, douche, wc en 2 wasbakken. balkon. tv met dvd speler. goed eten, vriendelijk personeel. je moet wel van de natuur houden, lopen veel beesten rond. zeker een aanrader om je laatste week door te brengen. je kunt er zeer tot rust komen. cairns ligt in de buurt en nog meer leuke plaatsen en bezienswaardigheden.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Schitterend resort gelegen aan de kust

Bas
28-4-2006

Schitterend resort gelegen aan de kust. Erg leuk en vriendelijk personeel. Ontbijten met uitzicht over het water en tussen de papegaaien. Huisjes goed verzorgd en schoon. Zwemmen in zee niet mogelijk t/m april-mei i.v.m. kwallen.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Machtig resort

Maikel
23-12-2005

Machtig resort. Je waant je echt in het paradijs. Prachtige stranden en een prachtig huisje om je vakantie door te brengen. Als ik toch heel kritisch moet zijn , dan is alleen de afstand van de receptie naar de huisjes jammer.

Gereisd Anders in december 2005

Zeer mooi hotel! prachtig uitzicht vanuit het restaurant;

Kim
22-6-2005

Zeer mooi hotel! prachtig uitzicht vanuit het restaurant; De vogels baden zich voor je neus! Mooie bungalows ook met prachtig uitzicht. Leuk zwembad, maar wel veel muggen door de beboste omgeving! Verder heel romantisch; een echte aanrader.

Gereisd Anders in juni 2005
2004

Wij zijn hier getrouwd en alles was tot in de puntjes met

menno en inge
13-12-2004

Wij zijn hier getrouwd en alles was tot in de puntjes geregeld. Geweldig mooie bungalows met een prachtige ligging,uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. Een absolute aanrader.

Gereisd Anders in Mon Dec 13 2004 12:22:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig mooi hotel, mooie ligging en heerlijk rustig

Fam. Weijermans
28-10-2004

Geweldig mooi hotel, mooie ligging en heerlijk rustig. Goed eten en erg chique kamers. Je moet alleen niet je autosleutels meegeven aan de bell boy om de auto te laten halen want dan doet hij de koffers in de kofferbak samen met je sleutels en gooit dan de kofferbak dicht. Gelukkig hoefde we geen vliegtuig te halen....

Gereisd Anders in Thu Oct 28 2004 15:56:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thala Beach Lodge in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thala Beach Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.