Hotel Sea Temple

Hotel Sea Temple
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Temple voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sea Temple in het Nederlands

adembenemend!

AGVermeulen
26-8-2010

Hotel Sea Temple is een plaatje. Vanaf je terras duik je het zwembad in. Vriendelijk personeel en goed eten. Rustige ligging. Fantastische start na een vermoeiende reis.

Gereisd Met partner in Tue Dec 02 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

Diana Bloemen
17-2-2010

Na 4 weken oostkust was de Sea Tempel onze eindbestemming. We hadden een studio geboekt en die was helemaal te gek. Prachtige kamer met een zeer ruime en moderne badkamer. Vanuit het hotel loopt men middels een klein steegje zo het strand op, dat je vrijwel voor je alleen hebt. Loop een eind naar rechts en je hebt het gevoel dat je op een bounty-eiland zit, afhangende palmen en een knalblauwe oceaan. Het hotel ligt een eind buiten PD, maar met de Coral Sea Shuttle bus, die tussen 15-30 minuten langs alle hotels rijdt, is dit verder geen probleem. In verhouding tot de luxe van de accomodatie vonden wij het ontbijt nogal eenzijdig. Het was goed verzorgd, maar gezien het gegeven dat men in een 5* hotel verblijft, zou men iets meer mogen varieëren. Maar dat is een detail; het is een zeer goed hotel om bij te komen van een lange trip en PD zelf is een heel relaxde toeristenplek waar het goed toeven is; niet zo druk als in Cairns.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Temple in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Temple zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.