Hotel Pullman Port Douglas Sea Temple Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Pullman Port Douglas Sea Temple Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pullman Port Douglas Sea Temple Resort & Spa in het Nederlands

Mooi hotel buiten PD

Diana
11-11-2011

Het hotel is een oase van luxe; prachtige kamers, een bubbelbad waar je in verdrinkt, een prachtig zwembad en goed eten. Het enige wat een nadeel zou kunnen zijn is dat het vrij ver van het centrum van Port Douglas is gelegen; het ligt als laatste hotel langs een kuststrook bij PD. Men kan gebruik maken van een gratis shuttlebus en met de huurauto is het ook geen probleem om er te komen, maar het is toch wel een punt van aandacht. De stranden bij het hotel zijn prachtig. Een uitstekend hotel om bij te komen na een paar weken rondtrekken!

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Port Douglas Sea Temple Resort & Spa in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Port Douglas Sea Temple Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.