Kleine hotelsWeer vandaag26°19°
Hotel Port Douglas Retreat

We hebben een aantal aanbieders voor Port Douglas Retreat voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Port Douglas Retreat in het Nederlands

Rustig en cetraal gelegen hotel

Jan
29-9-2013

3 nachten verbleven in dit hotel. De kamers zijn eigenlijk appartementen. Deze zijn ruim met een grote badkamer, keuken en balkon. De kamers zijn voorzien van een king-size bed. Het hotel heeft een parkeerplaats die s'avonds afgesloten word.

De eigenaar is heel behulpzaam om wat uit te leggen over het stadje en alle dagtrips die je hier kunt doen. De kamers worden niet elke dag schoongemaakt.

Het hotel ligt 5min lopen van het centrum en strand (Four Mile Beach). De haven is 10 min lopen.

Gereisd Met partner in september 2013
2008

ia apartement-hotel, dus zonder ontbijt

f. verweij
21-4-2008

ia apartement-hotel, dus zonder ontbijt. verrassend: 1 toiletrol is aanwezig, als je meer wilt moet je die kopen (bij hen, duur) vind prijs-kwaliteitverhouding zoek.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Douglas Retreat in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Douglas Retreat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.